Tisdag.

Lady Gaga högt spelandes i bilstereon, en lektion (och främst lärare) jag helst hade sluppit, pluggning hemma hos Kajsa av ett ämne jag helst av allt hade bojkottat (finns det någon levande själ på denna jord som är intresserad av hur betong tillverkas? seriöst, vem är det som skriver kursplanerna egentligen?), biff stroganof till middag och bastning fram emot kvällen som då och då mynnade ut i vattenkrig - är de främsta komponenterna min tisdag har bestått av.

Nu när praktiskt taget alla förberedelser inför redovisningen är gjorda, min mage är mätt och belåten och mina gaddar är borstade, hade jag tänkt söka mig till sängs. Man blir riktigt mör av att sitta tre timmar i en ångkokare, kan jag lova! (Finns det inte någon där ute som kan utforma bekvämare bastur? (Ja, enligt google stavas bastu i plural så, so get off my back.) Man kan inte sitta, man kan inte ligga, man kan inte stå.. Är inte den olidliga hettan och försämrade förmågan att andas nog lidelsefullt?)


Staygold - Backseat (Tack Kajsa, för att du jämt och ständigt ska gå och nynna på den här så att jag får den på huvudet. Tack, du är verkligen en sann vän.)

Godnatt på er!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Underbar låt! :D ja kommer inte att sluta sjunga på den i första taget tro ja :P

2010-04-28 @ 17:20:18
URL: http://smaskigadagar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback