Torsdag.

Jag måste verkligen vara sämst på att packa. Packar sextiofem olika ombyten, när jag kanske kommer att behöva två. 

För övrigt har det varit en bra dag. En lång men intressant skoldag, gomiddag med Madeleine på den finaste och elegantaste restaurangen i byn - Frasses (not complaining! maten var awesome), och sedan lite arbete på Folkets hus. Ikväll visades en föreställning med Kim Anderzon, som visade sig vara en riktigt härlig kvinna. Färgat sitt hår mörkt hade hon gjort, och under föreställningen sköts det både skådespelare och iscensattes erotiska stunder. Hon grät och skrattade och skrek och drev med norrmän. Tog upp en trio kvinnor ur publiken för att göra samarbetsövningar, och bjöd upp en annan till dans. Klä ut sig till man, äta spaghetti med händerna och dricka vin, han hon även med att göra. Låter kanske helt skruvat, men det var skruvat på ett bra sätt. Helt klart värd att ses.



Efter att vi hjälpt till att stuva in all disk i diskmaskineriet, skjutsade jag hem fröken Forsberg och fröken Harrati, och styrde sedan hemåt med Nickelback dånandes ut ur högtalarna. 
Nu har jag hunnit duscha och packa inför helgens äventyr i huvudstaden. Åh, älskade, älskade Stockholm.. Jag har saknat dig. 

Crashdiet spelas på mitt spotify, och ögonen blir tyngre och tyngre för varje knapptryck. Bäst att jag lägger mig, så att mina påsar under ögonen inte skrämmer piloterna till att krascha imorgon bitti. Halv sju lyfter planet!

Godnatt, och sov gott.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jahaokey ;)!

2010-04-23 @ 21:08:19
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: fanny

fin blogg! :))

allt bra med dig?

kram

2010-04-24 @ 19:14:35
URL: http://tiiaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback