Du, det fixar sig alltid, du, det löser sig nog

Först skrämde jag livet ur dem med hård hög technomusik. Sedan skållade jag dem med hett vatten. Efter det kylslog jag dem med iskallt vatten, och tog mig sedan i kragen och gaskade upp mig. Nu har de äntligen lämnat mig ifred - de där tankarna som bara gör mig illa. Finns ingen anledning till att gräva ner sig i saker man ändå inte kan råda på. Som sagt, det fixar sig alltid. 

Nu sitter jag här med blött hår och känner mig allmänt lugn. Funderar på att göra mig lite kvällsfika och sedan sätta mig och gosa lite med mina lönelistor. Kanske finns det något på dumburken som jag kan vila ögonen på också. 

Känns bra att jobba imorgon också. Göra lite nytta. Tjäna lite kosing. Trygga min ekonomi för en stund framåt. Men först ska jag trygga min hygieniska framtid litet genom att slänga lite smutstvätt och packa ur väskan jag drog med mig till Storuman igår. 

Eller nej, allra först ska jag nog läsa lite bloggar. Tehe, I'm addicted.

Ha en bra kväll. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback