'Cause it's a hard life with love in the world and I'm a hard girl, loving me is like chewing on pearls

Lady Gaga på högsta volym hela kvällen. Låttexter om sjuka fester, sex och eufori lägger sig som en fasad över randiga kinder och dränkta ögonfransar. Ramar in känslosvallningarna och bromsar in hormonerna. Lugnar den skenande pulsen och lägger sig som falskt bomull kring hjärtat. 

Men inget går upp emot min alldeles egna Gaga. Flickan med blont svall och klorblå ögon. Hon är bra hon. Bättre än bra. Bäst. 

Tiden skenar iväg och mina to-do's blir inte färre. Skruvar upp Gaga ännu lite till och inleder mitt till synes ändlösa packande. Min älskade Fred Perry ska ännu en gång komma att brukas i studerande syfte och fyllas med anteckningsblock, blyertspennor och elektronisk utrustning. Och så ska det packas inför fjällturen på onsdag. Matkärl, tält och elddon ska letas fram och kängor ska gås in. 

Mycket att göra. Bäst att sätta igång så att jag är klar innan söndag hunnit bli måndag.


Lady Gaga - I Like It Rough

Kommentarer
Postat av: Din egna Gaga

Du är den bästa som finns :*

2010-08-30 @ 17:38:45
URL: http://madresdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback