Thursday

Har varit duktig inom praktiskt taget alla områden förutom det område jag hade tänkt vara duktig inom ikväll. Pluggandet har gått käpprätt åt helsefyr, men nu har vi iallafall ett rent kylskåp och massor av ren tvätt hängandes på tork, och allt tack vare superstintan. Ett stycke nyårsklänning har dessutom blivit hemklickad. Flickan är glad som en sol, men icket hennes plånbok. Well, well. Jag lyckades iallafall stoppa mig själv från att klicka hem de snygga heelsen. Får nöja mig med mina gamla ett tag till.

En kopp glögg och några pepparkakor har under kvällen avnjutits i en varm soffa med en söt mamma till en mysig film. Nu blir det sängen och några sidor ur kungaboken innan herr Blund hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Aj lav jo änd aj kåm to wär jo ar!

2010-12-10 @ 18:58:43
URL: http://madresdiaz.blogg.se/
Postat av: viiiiicky

Vaaad blir det på nyår då? :p

2010-12-11 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback