JA MÅ HON LEVA



En kram, en donut, en tuggummipåse och en lätt strykning över kinden - det var allt du fick. Och du fyller 18 år. Jag borde verkligen bli bättre på att ge presenter, och det gäller till ALLA mina flickor. 

Nej, i sommar är det ni som får komma hem till mig och äta mig ur huset. Låter det bra? En ätardag hos Stina Earl för hennes presentrelaterade synder, vad säger damerna om det?

Om jag kunde skulle jag ge dig världen, min älskade vän. Du är ovärdelig. Grattis. Hoppas att din dag varit så bra som den födelsedagen du faktiskt förtjänar. Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

Kommentarer
Postat av: P.

Du måste verkligen skaffa nya bilder ;)



Och TACK! För allting ! :) Och du behöver absolut inte känna att det inte räckte med det jag fick, det var för mycket ändå :)



PUSS <3

2010-06-16 @ 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback