När en text sitter som en smäck

Mitt annars så följsamma hårsvall är ett krigsfält, ett ryggskott på grund av överansträngt klackarbete
i svår terräng nalkas och jag överanalyserar mitt gångna förhållande in i minsta detalj. Är nu troende i
teorin att han bedrog mig de sista veckorna. Att jag blundade bakom målade fransar. Men vad gör väll det.
En teori är alltid bara en teori. Och jag intresserar mig inte för sanningen. Nu är det framtiden som lockar.
dollyblond.se

Kort och koncist. Välformulerat och, enligt mig, stilistiskt perfekt.
Det här är anledningen till att jag envisas med att läsa hundrasjuttioelva bloggar per dag. För att jag ibland har turen att snubbla över något litet guldkorn till skrift.

Välformulerade texter som säger allt och ingenting på en och samma gång. När jag har lyckan att komma över såna texter, då slår mitt hjärta lite, lite snabbare.

Kommentarer
Postat av: elin

ja precis. längtar tills jag får den :D puss

2010-06-28 @ 03:00:37
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback