Sommarkänslor

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Jag har inget dirket favoritställe men vad slår en schysst sandstrand? Magnus har lovat att ta mig på en båttur ut till hans ö i Stockholmsskärdgård i sommar och där har jag hört att det ska vara otroligt!
2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Ihop med vännerna och ett glatt humör
3. Vad lägger du helst på grillen?
- Fläskfilé och majskolvar
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag har inget planerat ännu, det blir en rätt spontan sommar i år med lite jobb
5. Dina bästa sommarfärger?
- Turkos och olika nyanser av blått
6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Jorgubbar, sprit, powerwalks och folk som klagar på värmen
7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Varma sommardagar på hojjen
8. Havet, sjön eller poolen?
- Sandstranden intill havet, men jag badar inte i havet, jag vägrar, hehe
9. Vad väljer du i glassbaren?
- En 8cl's glassdrink
10. Vart går din drömsemester?
- Jag föredrar den svenska sommaren faktiskt, den enda gången Sverige är bra, hehe, och när det börjar bli ruggigt är det Thailands som gäller. Ett fantastikst semestermål!
1. Ditt favoritställe på sommaren?
Har inget direkt. Bara det är i solen och jag har bra människor omkring mig är jag nöjd!
.
2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Vaknar tidigt, äter frukost på altanen, spenderar förmiddagen i gräset med solen stekandes över ryggen och en kriminalare som tar upp min uppmärksamhet, för att sedan möta upp mina finaste för äventyr i den varma sommarnatten
.
3. Vad lägger du helst på grillen?
Fläskkotletter, paprika, lök och squash
.
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jobba många ob-timmar på ett gruppboende i Stensele och leka i solen med mina finaste. Kanske blir det också någon liten semestertripp i Sverige? Time will tell!
.
5. Dina bästa sommarfärger?
Vit, marinblå, korall och guld. Mums!
.
6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar, sten i skon, pocketböcker och klagomål på värmen
.
7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Husvagnssemestrarna på de okända orterna där man inte kände en kotte men var lycklig ändå
.
8. Havet, sjön eller poolen?
Havet
.
9. Vad väljer du i glassbaren?
En svalkande isglass!
.
10. Vart går din drömsemester?
Till någon pitoresk mysig stuga i Stockholms skärgård
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback