Förälskelse

Turkiet levererar praktiskt taget varje år när det kommer till Eurovision. Mor ve Ötesi med Deli från 2008 är en av mina absoluta favoriter från tävlingen under 2000-talet, och ikväll gjorde de det igen. Levererade. 

Jag föll handlöst och nu kan jag inte sluta fascineras. Låter som Skillet och Linkin Park, med lite europeiska influenser. Mm-mm-mm, I'm loving it.

Denna kommer att gå varm i mina högtalare den närmsta framtiden, det kan jag lova.


maNga - We could be the same

För övrigt tycker jag att det är genialiskt att börja bandnamnet med en gemen. Helt genialiskt.

Kommentarer
Postat av: elon

har inte ens kollat på melodifestivalen i år :P låten va ju bra :) !

2010-05-30 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback