Gimme them bright lights, long nights

Väskan är packad, huset är dammtorkat, mammas stulna (lånade) ipod sitter på laddning och kameran lika så. Nu behövs bara en lång dusch och manikyrering av naglarna så är jag all set för Stockholm imorgon. Skönt se oooo!

Gud vad skönt det kommer att bli! Vi får hoppas att det blir superduperväder med 50 grader i skuggan och strålande sol 24/7! :) Eller ja.. 15 grader i skuggan kan vi väl iallafall hoppas på? 

Nu ska jag fortsätta se mitt avsnitt av The City och sedan ska jag dra slutspurten innan jag går och lägger mig.


The City - Whitney (solkyssta blondien med leopardklackarna) är så grymt snygg!

Nämnde jag förresten att vi åker buss dit ner? Hur underbart är inte det?! Jag som älskar att åka buss! Vi får hoppas på spöregn hela vägen ner, det är det absolut mysigaste bussvädret.. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback