You are the best thing, that's ever been mine

Har spenderat mesta delen av kvällen förbannandes min skrothög till dator, ilsket inpräntandes siffror i sudoku efter sudoku för att på något sätt hänga kvar i medvetandet och krängandes vattenglas så det skvätt på både golv och skrivbord. Så nu hade jag tänkt vända på kakan i föhoppningen att mina mungipor hänger med och böjer sig uppåt igen. Använda min dator till en av de få sysslor den ännu klarar av (spela OC-avsnitt, vad annars?) och skrapa ihop rat och dammråttor från mitt skrivbord i hopp om att åstadkomma en rumsmiljö som inger både lugn, behag och ett fritt spelrum för näsor att andas utan att nysa ut hjärna och trevliga vätskor.

Det gågna dygnet har, för att hoppa från en sak till en annan, spenderats med en söt liten person vars livsålder idag ökat med ett helt år. En trerätters har lagats och krängts, presenter har givits och pussar har pussats. Dessutom har allas vår DiCaprio bevittnats i en thriller, där hälften av publiken satt bänkad i spänd trans medan den andra hälften stod för en mer passiv roll - lodrät position med ögonlocken prydligt stängda.

Morgondagen kommer att bjuda på lite allt möjligt. Förflyttning av släpvagn med styvfar och läsande av plugg som sedan kommer att lämna över stafettpinnen till klart fåfängare och trevligare sysslor, som lackande av naglar och lockande av hår. När sedan kvällens stass och partyklackarna packats ner, kommer det att susas upp med en röd fara till en söt pojke för att sedan fortsätta till en blondin till skönhet och ett hus förhoppningsvis smockat av partysugna vänner och bekanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback