God morgon! (Yes, I'm in denial. Morgonen räcker till klockan två!)

Somnade halv tre inatt.

Varför, varför, varför är jag vaken nu?

Fröken Svensson ligger och sussar gott bland mina sänglinnen och lurvtussen snarkar gott i familjens skinnsoffa. Kanske skulle jag ha eldat? Herregud, jag känner mig som en liten hemmafru. GÅ OCH LÄGG DIG, IDIOT.

Känner mig inte speciellt skrivarglad idag, men skriver ändå. Tokigt.

Tänk, vilket slöseri det är med en tidig morgon för en person som mig. En person som inte tagit en joggingtur på säkert tre år (som, for the record, skedde under tvingade premisser med slagordet "du börjar se ut som en lastbil, tjockis. he ut de!") och som sällan skulle sätta sig och lösa korsord med en kaffekopp på morgonkvisten. (Sannerligen tokig rutin, det där med tidiga mornar. Stiga upp för att sitta vid matbordet i tre timmar och försöka reda ut vad 'devalverad pension' med tre bokstäver kan vara, för att sedan sätta morgonkaffet i halsen när man ser att sudokun på något mystiskt sätt har fyllts med 11 styckna nior. Morgonen, mina vänner, är ämnad för att försovas!)

Näe. Tacka vet jag sovmornar. (När syftet faktiskt matchar resultatet.)

Ska nog ta och hoppa lite på hunden och tvinga henne att leka med mig. Har jag tur kanske hon flätar mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Iza

Om Ditte inte vill fläta ditt hår har du en tjej här som gärna smeker ditt vackra hår med sina fingrar. ;) <3

2010-10-31 @ 15:58:22
URL: http://vaniljzocker.blogg.se/
Postat av: elin

hahahah jag har inte läst det där inlägget fören nu. ja ba låg och sov i 100 år medans du va vaken.. hm ;) vill gärna göra om :D skulle kunna va hos dig en hel helg istället. OC-maraton , eller nån annan serie om du så önskar :D pöss

2010-11-28 @ 21:43:26
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback