Ingen vanlig söndag

Sen söndagsmiddag i form av pizza som snart åker in i ugnen och några avsnitt av OC får bli det som knyter ihop min vecka. Morgondagen saknar lektioner vilket alltså betyder att min helg fortsätter en stund till. Detta hade jag tänkt utnyttja till mys med världens finaste flickor, och speciellt då min fina fina Madeleine som idag äntrat myndighetsskapet och blivit ett år äldre. 

Fina, fina Madeleine men ögon djupa som brunnar och ett leende som får en att smälta. Madeleine, som jag delat allt ifrån praoerfarenheter i form av skrapning av Storuman Räddningstjänst golv och släckningar av brinnande dockor till resor till fjärran länder. 







En mycket vacker ung kvinna, och en mycket kär vän. Grattis på födelsedagen, Madeleine. Jag älskar och värdesätter dig ofantligt mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback