Innertavle surely brought it!

Hemkommen sedan några timmar tillbaka från ett mulet Umeå. Förtär för tillfället 70%:ig mörk choklad i min säng, läsandes bloggar och rensandes kameran från galna bilder från gårkvällen. Gårkvällen, som bl.a. bjöd på en efterlängtad tacomiddag, ett x antal timmar långt lockarmarathon av tre söta flickors hår och Apberget-namedropping och skakande av både rumpa och huvud på en hembygdsgård en mil från den pulserande storstaden.

Berusande dricka, en DJ som scratchade sönder varje låt han kom över, flickvänner som slängdes upp och ner i takt till den pumpande basen av berusade pojkvänner och bord och golv som, av tomma burkar och flaskor, blev allt mer belägrade allt eftersom klungan blev allt mer berusad. Och så en hemgång i en fin liten 240 körd av en snäll pojk och ost- och skinkmackor för att mätta nattahungriga töser innan luftmadrassen bemannades och sleepmode intogs.








Tack för en sup(ar)erkväll (taha) flickor och pojkar! Nästa gång vi bemannar björkarnas stad ska det banne mig skakas rumpa på nattklubbarna i city!

Nu hade jag tänkt invänta en kär väninna för att med henne se en film eller två och prata lite strunt. Ha en fortsatt superb helg!

Kommentarer
Postat av: curre

aaaaaah gad va kul jag hade ;) pusspåre!

2010-10-11 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback