You know I want you, want you, want you now

En spontantripp till metropolen med bilen full med brudar. Efter några varv på samhället styrdes kosan så mot en 93:as födelsedagsfest. Ett kvalmigt rökfyllt rum med kvalmiga rökfyllda småglin. En och annan jämnårig, någon äldre, men annars bara småbarn. Gräsmattan utanför porten blev the place to be. Samtalade med allas vår Hedman och suktade efter tuffa vingliga 17-åringar. Grr. Hamnade så i en teknikpojkes soffa, utmanad att visa mina muskler. Kylskåp och besticklådor utforskades och smörgåsar breddes av fnittriga flickor till hungriga pojkar.

Lady Gaga och Sum 41 i bilen hem. Gammusik. Snälla, installera en port till min iPod i vår bil, någon? Guppig väg, sömndrucken blick. 

Nu - nattemacka, 3OH!3 och det senaste skvallret inom bloggvärlden. Sedan tandborstning och kort läsning i sängen innan herr Blund nalkas.

Kommentarer
Postat av: elon

HAHA lol på Johnny. Han va så full att han ringde mig OCH SPYDDE!!!! Gissa om jag blev less? XD

2010-09-13 @ 10:38:26
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback