Mellanmjölkssöndag

Ligger för tillfället i sängen och kollar upp bloggvärlden efter gårkvällens Blog Awards och småglor på halvtaskiga komediserier på min tegelsten till tv. På dagens meny står plugg och småfix med familjens båtar och tvätt. Låter som en typisk söndag. Tråkigt, men o så nödvändigt. 

Gårdagen var.. intensiv. Snubblade in runt midnatt med famnen full av inköpskassar och ett trött huvud efter att ha kört och kört och kört. Nästa gång det planeras för shoppingdag i Umeå är det jag som tvingar med en co-driver. Jag förstår mig verkligen inte på de människor som kan köra och köra och köra utan att bli trötta.. Jag måste ha ett svagt psyke.

Nu hade jag tänkt sätta punkt på den här sovmorgonen och tvinga mig upp för att slänga på mig lite kläder, traska ner med en tvättkorg i källaren och sedan fixa lite frunch. Känner mig grymt sugen på keso och avokado så det blir nog något hopkok med bl.a. de två komponenterna. Kanske skulle ha kokat lite pasta också? Hmm, we'll see, we'll see..

Sedan väntar plugg av internationella relationer. Redovisning imorgon and I'm soooooo unprepared. Men innan det tror jag bestämt att jag ska klappa lite på gårdagens inköp. Hihi, åh vad jag älskar att handla. Min plånbok mår däremot inte lika bra. Maaajor bakfylla sedan gårdagens festande bland klädgalgarna, kosmetikhyllorna och allt katsheeeeng. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback