You are my nemesis, the one I can't resist

Nyss hemkommen från en lång och utdragen valdebatt i metropolen som gav mig.. Ungefär ingenting. (Detta sett ur ett rent politiskt och lärorelaterat perspektiv, jag fick ju både bulle, kaffe och en hel massa umgängestid med mina homies så helt lottlös var jag inte när jag sedan rullade hemåt igen.) 

För närvarande sitter jag och varvar ner litet här framför datorn. Facebook är som alltid huvudattraktionen och i övrigt slåss favoritmusiken på spotifyet och diverse klädsajter om min uppmärksamhet. Blir nog sänggång inom kort. 

För övrigt har hösten nu kommit på allvar. Sommaren är officiellt över. Känns.. Lite bitterljuvt. Sätter dock en stor tummen upp på både mörker och regn. Jag älskar (läs: Ä L S K A R ! ! !) ljusa ljumma sommarnätter, men att kunna tända värmeljus på kvällen samtidigt som regnet öser ner utanför måste vara det absolut mysigaste som finns. 


En höstig promenad från matsalen november -08, samt en uppåttjackad gymdag i september -09 

Nu ska jag motvilligt tysta mitt spotify, logga ut från alla tänkbara communitys och släcka ner. Imorgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback