Mycket vill ha mer

Så har man landat. Landat på svensk mark. I sitt hus. I sin soffa. I sitt sinne.

Resan har varit otrolig. Det där att ta del av en annan kultur, ta del av andra människor, byta till outforskad miljö och mark och allt vad utlandsresor är ger mig en sån kick. Jag älskar det verkligen. Även om jag är lika blek som när jag åkte och vi varken badat eller solat (solat som i att ligga och steka på en solstol) som resan egentligen var tänkt till är jag lika glad för det. Vem behöver en bränna när man kan uppleva oupplevda världar?

Nilen i tidig kvällsvy från en av våra två balkonger

Mycket vill sannerligen, sannerligen ha mer. En ny resa maler redan i hjärnkontoret. Men for now är borta bra och hemma bäst. Skönt att få komma hem till tryggheten och familjen. De fina vännerna. Och icket att förglömma - friskt vatten direkt ur kranen och frisk luft. Tack, o stora makt, för de två himelska tingen!

Sa jag förresten att jag är kärare än någonsin? Han är verkligen en drömprins, unge herr Lindberg.

Kommentarer
Postat av: carruu

kan ju inte bli gulligare:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] sluta va så söta.....½!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 17:45:56
Postat av: elin

NAW! åååh tänk en hel vecka med drömprinsen... ;)

jag borde ta och boka en resa med johnny right away. :] Pööss på er sötisar!

2011-01-18 @ 19:03:41
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback