Update

Jösses vad tiden går fort. Redan 3 januari.

Nyårsaftonen var så bra som den kunde vara. Världens bästa sällskap, utsökt trerätters, bra musik och en nyårskss från mannen med stort M vid tolvslaget. Kan det bli mycket bättre? Don't think so.

Vad ska man då säga om 2010? Har funderat åt och fram kring hur man smidigast skulle kunna utvärdera det gångna året och kommit fram till absolut ingenting. 2010 var helt enkelt ett väldigt väldigt bra år för mig. Ett år som har inrymt både förälskelse och tanke kring framtiden. Ett växande självförtroende och insikt i yrkesplaner. Tightare relationer med mina närmaste. En insikt i vem jag är och hur jag vill ha det.

Som sagt, ett mycket bra år. Det bästa på länge. Mycket mer utvärdering får ni inte.

Annars då? Joodå, dagarna flyter på i sakta mak och jag ägnar mitt lov åt inte mycket mer än mys och slappande. Och packande. På fredag eftermiddag smäller det. Flyg till huvudstaden och sedan direktflyg från Arlanda till Kairo dagen därpå. En vecka i nordafrika. Åh. Jag kan knappt vänta!

Men först stundar myskväll med sötnos och annat folk ikväll och sedan födelsedag för undertecknad på onsdag. Mycket att sysselsätta sig med - precis som jag gillar det.

Nu måste jag leta åt mitt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback