Intressant.. Verkligen jätteintressant

Gud vilken behaglig dag jag har haft. Inte gjort ett dyft, bara njutit av min lediga dag. Legat och lyssnat på regnet som öst ner, beställt lite förnödenheter (läs: kläder) och bara varit. Underbart.

Imorgon drar jag igång och jobbar igen klockan 13.30. Sen fortsätter det med varannan dag, varannan kväll fram till torsdag. Jobbar fredag-söndag och sedan ligger fyra lediga dagar framför mig (om jag inte mottager några jobbförfrågningar dvs). Snart tar vikariatet slut och skolan drar igång så nu gäller det att passa på att jobba :)
Oj, vilket otroligt intressant inlägg det här blev. Bara en massa prat om jobb. 

Ska jag vara ärlig vet jag absolut inte vad jag ska skriva. Vet aldrig vad jag ska skriva längre. Kanske har tappat gnistan? Hm. Vi får se, förhoppningsvis lossnar det snart!

Nu känner jag att John Blund alldeles strax hälsar på, så nu avrundar jag detta högst underhållande inlägget ^^

Godnatt, och sov gott. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback