Se mig

En kontrasternas dag. Myspys med världens finaste flickor med soppa i matsalen och glass på ortens enda café. Min allra första parering av sladd på vägen dit. Finner mig i helt motsatt riktning med hjärtat pumpande och ögonen uppspärrade. Adrenalin. Panik. Alldeles ensam. Kör vidare. Snäppet försiktigare, snäppet mognare. 

Kvällen spenderad med en av de bästa. Prat om allt och ingenting. Underbart. Kryper till sängs med ett avsnitt av OC för att stänga ute tystnaden. För att stänga ute.. Tja, allt.

Sovmorgon imorgon. Släpar mig till skolan i normal tid ändå. Saknar mina bästa.

Och det enda jag frågar mig är, var är du?

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Puss på dig :*

2010-10-26 @ 20:01:51
URL: http://madresdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback