Julstök

Knäck i frasiga formar och Rocky Road i rostfri form. Klappar som slås in och söt kola som packas in i smörpapper. Julgranen är uppe och lilla fröken har till och med skaffat sig en adventsljusstake till nattlampa. Redo för julen? Ja, jag kanske är det trots allt.

Ett jullov späckat av aktiviteter och händelser ligger om mindre än två dygn för mina fötter. Julafton, julotta, dans, utgång, nyårsfirande, jobb och en utlandsresa på det. Och så ska man hinna andas också. Huj! Men det är så jag tycker om det. More is more, baby.

Nu ska jag göra som resten av populationen på vårt halvklot och få mig några timmars sömn. Tänker drömma om pyramiderna i gassande sol och jeansshorts över solbrända ben. Can't wait.




Mallorca, oct -09

Kommentarer
Postat av: carrru

gu vad stolt jag är ....bilden till headern alltså......:D:D:D:D:D::DD

2010-12-22 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback