Lucky me

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort ikväll? Jag har tagit hål i läppen! Ofrivilligt förvisso och endast på insidan, men ändå.. Hur, undrar ni säkert? Jaa, tydligen tyckte jag att det kändes värt att låta en liten stövarvalp kroka fast sin vassa lilla klo i min läpp. Och så smack, satt köttsåret där. Jiho.

Ja, jag ska då lyckas med allt. Jag trodde att det var slut på dumheterna när jag lyckades bryta nyckelbenet i längdhoppsgropen i sexan, men tydligen inte. Det ska till att ha tur. Jojo.

Så letar ni efter mig de närmsta dagarna behöver ni bara leta efter tjejen med en liten fläskläpp, som stundtals ruskar på huvudet och tar sig för läppen.
Note till mig själv: RÖR INTE PÅ MUNNEN SÅ JÄKLA MYCKET! DET GÖR JU ONT, DAMNIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback