You don't know what you got 'til you're missing it a lot

Njuter av mina sista riktigt lediga dagar innan mitt sommarvikariat drar igång. Kom hem från Thailand lördag morgon och har sedan dess hunnit med Storumandagar, dansgala, husvagnstur ner till Oslo (nästa sommar röstar jag för att spendera hela sommaren ute på husvagnssemester - åh, så mysigt!) och tåg till Örebro + två hotellnätter på två olika orter med min finaste.

Och nu är jag åter hemma igen. Sitter och lyssnar på P3 för att jag saknar honom så mycket.

Imorgon börjar jobbet klockan 13. Sedan jobbar jag i intervaller om 1-5 dagar i sträck med 1-2 dagar lediga i sträck fram till näst sista veckan i augusti. Sedan ska jag banne mig ner till den där husvagnen och läckra grabben i Oslo igen!

Nu - fler bloggar och iskallt vatten. Härligt med 25 grader i skuggan!

Kommentarer
Postat av: elon

Men Earl då, nu fick jag Erik Hassle på hjärnan ;)

2011-07-10 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback