Night time is the right time

Genomgår en sådan natt när man varken vill eller kan sova. Kvällsmänniskan skriker inom mig att ta en kvällsmacka till och stanna uppe. Filosofera lite över livet. Se ett avsnitt av One Tree Hill. Skriva blogg.

Ikväll serveras det nämligen nervositet inför onsdagens projektarbetspresentation, en hjärtslitande saknad efter min käresta och en liten nypa av förväntan inför studenten. En måndagskompott utan dess like. Men också den piggaste måste någon gång sova. Om inte annat får jag knocka mig till sömns med några väl placerade skallningar i väggen.


Kommentarer
Postat av: Kajsi

2011-06-08 @ 22:57:56
URL: http://madresdiaz.blogg.se/
Postat av: Kajsi

Ojdå... Fan... Det jag tänkte skriva var att du var super på presentationen nu! :*Du är så duktig Stina, vet du det? :)

Förövrigt så har du en SKITSNYGG bild! :*

Puss misse! <3

2011-06-08 @ 22:58:57
URL: http://madresdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback