Inga läxor undanröjda, men lika glad för det

Har hela kvällen kånkat möbler och ställt i ordning. Laborerat med trasmattor. Kombinerat sängkläder. Packat upp och passat in. Och nu är det på god väg att vara klart - mitt rum. I källaren. Alldeles för mig själv. Känslan är otrolig.

Har för övrigt hunnit krascha och skära mig på en spegel. Sju års olycka, en stor vacker spegel förstörd och fula ärr på fingrarna. Underbart.

Men. Det är inget att gräma sig över. Allt var en olyckshändelse, och allt går ju att fixa med silvertejp. 

Sitter just nu i sängen och myser med en kopp varm choklad (jag vägrar skriva varm oboy, choklad låter mycket mysigare!) framför lite kvällstv. Ska strax knata uppåt och borsta tänderna. Imorgon är trots allt en annan dag. Och då ska här lagas spegel!

Hoppas att ni haft en bra måndag, små kära.
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback