"It's been said that the saddest thing a man will ever face is what might have been.."

Om jag visste att min sjätte och sista termin på Luspengymnasiet skulle bli så här mindblowing och knäpp och känslosam hade jag övervägt att inte klicka på den där ansökningsknappen i nian.

Befinner mig i ett tillstånd av kaotiskt lugn och lugnt kaos som omvartannat sliter mig åt olika håll. I huvudet snurrar tankar, miljoner tankar. Förhoppningar och förväntningar kring framtiden trängs med inlämningsuppgifter och deadlines i nuet. Ytligheter inför bal och student ska vaskas fram med pengar som skulle ha behövts senare. Och mitt i allt uppmanar mitt horoskop mig att vårda min kärleksrelation och mitt hjärta mig att njuta av allt innan det är förbi.

Jag vill bara inte vakna upp dagen efter examensdagen och önska att jag hade njutit mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback