Söndag, gråa söndag

Ännu en vecka till ända. Lagomt med kunder på Kita's. Skönt att inte behöva springa rumpan av sig.

Resten av kvällen har spenderats med världens finaste väninnor, varav en av dessa just i detta nu har varit 19 år i 13 minuter. GRATTIS, MADELEINE DU FINA! Thaimat, hallonsoda och fem flickor i en etta - kan det bli mycket bättre en grå söndag som denna?

Veckan som kommer blir lugn med ett relativt tomt schema. Fram till torsdag, när jag återvänder till Kita's för att jobba helg, är jag ledig, ledig och åter ledig. Lovely! 

I morgon blir det däremot att leka städ- och utrensningspolis. Ta sig en svängom med dammtrasan och rensa ut kartonger, tidningar och pantflaskor. Känns helt okej faktiskt. Tycker om att städa. Finner ett lugn i att få skapa ordning och göra det fint.  

Med anledning av dessa morgondagens uppgifter så kryper jag till kojs för att få lite sömn. Har fått svårt att sova länge på morgonen på sistone, så därför täänker jag nu försöka gå åt andra hållet och somna i anständig tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback