Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Lever för närvarande ett arbetslöst liv. Räknar ner dagarna tills restaurangen öppnar igen och jag åter får servera sura kunder. Dock är fördelen med att vara ledig att jag hinner göra massor med värda och produktiva saker. Har plöjt genom snart 6 säsonger av Vänner (på 10 dagar), ätit mängder av chokladbollar och spillt ner sängen med det sistnämna ett x antal gånger.

Skämt åsido, det har varit skönt att vara lite ledig men nu är jag sannerligen redo att gå tillbaka till att vara ledig någon dag i veckan i stället för alla dagar i veckan. Varför? För att känslan av att få vara ledig när man har jobbat flera dagar i rad är obeskrivlig. En mycket mycket underskattad känsla om ni frågar mig.

Hursom har jag förutom tv-tittandet och frossandet ägnat min lediga tid åt att kika genom universitetskataloger som sporadiskt kommer hemskickade till mig. Just nu ligger ett drygt tiotal kataloger på mitt skrivbord, och av dem har ungefär hälften fångat mitt intresse. Väntar dock på att en handfull ska anlända, så ännu har jag inte bestämt mig. Men snart! Kan inte förklara hur redo jag känner mig.

Avslutar med två fina bilder från mitt lilla krypin, bara för att cambilder är typ huuur roliga som helst!







Vet inte hur många år jag har hållit tillbaka och föredragit att inte visa mig från en oseriösare sida - och till vilken jäkla nytta? Fula miner och osmickrande vinklar kan ju vara bland det roligaste som finns! 

Tackar gudarna för att André kom in i mitt liv och började förvränga mitt ansikte i fula grimaser och skratta magen av sig åt mig. Aldrig har vi nog så roligt som när vi försöker göra oss så fula som bara är möjligt. Det är kärlek det :)


Kommentarer
Postat av: Petra.

BAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHA åt sista bilden! :D Tamme tusan vilken skönhet !

2012-01-22 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback