3 januari - 2013

Vilken härlig morgon! Klev upp ur sängen kl 9 och sved av lite styrketräning + zumba i drygt en och en halv timma. 2013 ska fasen i mig bli ett sundare år - träna för välmåendets skull och äta bra mat!

Dagens planer är att njuta av min lediga dag och göra några ärenden. Det är sådana här dagar jag verkligen kan sakna att vara del av en tvåsamhet. Sådana här lediga mysiga dagar var verkligen min och Andrés bästa dagar. Riktiga high points i vardagen. Pussas, laga mat och glida runt i mysmode tillsammans. Suck. 

Dagar som denna kan jag sakna honom lite. Trots att jag vet vad han har gjort. Hjärtekrossare eller inte, man hinner bygga upp mycket affektion under två år.

Nu rymmer jag in i en värld av spökhistorier och hunkar. Dagar som denna kommer Supernatural väl till pass.

Kommentarer
Postat av: carro

Alla slut är början på någonting nytt , puss på dig min vän!:)

2013-02-03 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback