Tjiho!

Haha, vet ni vad jag märkte nu när jag gick för att borsta tänderna? Hundskrället (se mitt tidigare inlägg, ni som inte fattar ett dyft av vad jag pratar om) lyckades inte bara punktera läppen utan det här lilla 'fästet' uppe i läppens överkant också. När jag såg det höll jag på att svimma. Usch, vad olustigt det ser ut. Och direkt skönt är det ju inte heller. Och nu när jag har märkt det gör det ju bara ännu mer ont. Jihaaa.

Aja, det var väl det enda jag ville säga. Enda anledningen till att jag skrev detta inlägg var alltså att jag ville att ni ska tycka synd om mig inatt, om ni nu inte förstod det.
Godnatt på er. Och akta er för små valpar med vassa tänder - de är egentligen satans tjänare.

Kommentarer
Postat av: elin

ojoj ^^

2010-06-29 @ 19:03:25
URL: http://elonslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback