I brist på annat.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- fin, brunett, gärna brunögd, aa snygg alltså;D haha
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
-  nee
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
-  ellen och elin
4. Hur lång är du?
- 163 typ
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Ebba och Didrik<33333 älskar!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- gör du? :)<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
-  smsa troja
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- skilda
9. När såg du senast din mamma?
-  igår
10. Icke godkänt i något ämne?
-  nej
11. Mvg i något?
-  inte det heller
12. När vaknade du idag?
- 06.15-.-
13. Vilken är din favoritplats?
-  spelar ingen roll, bara mina nära och kära är där<3
14. Vilken plats föredrar du minst?
- på ett flygplan. usch
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
-  vet inte, inte sundsvall tror jag
16. Hur stor är din säng?
- dubbelsäng(Y)
17. Vad sover du i?
- trosor och stor t-shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3 typ
19. Var har du bott/bor?
-  sundsvall
20. Tycker du om kinamat?
- sådär
21. Tycker du om kaffe?
- njaäe inte så jätte
22. Vad dricker du helst till frukost?
-  oboy eller juice
23. Kan du spela poker?
-  kunde
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- känner ingen men vet några
25. Vill du ha barn?
-  såklart!
26. Kan du några andra språk än svenska?
- engelska, lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- näe
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- havet
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder och så
30. Är du cool?
- klart
31. Kan du rulla med tungan?
-  vene
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Ellen:D<3
33. Vad har du för ringsingnal?
- har den typ jämt på ljudlös med vibb
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- aa
35. vad är närmast dig som är rött?
- en knapp på tvdosan
36. Kan du byta olja på bilen?
- hähä troja inte
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- vet inte
38. Vem delade du senast säng med?
- lillebror:)
39. Dansar du i bilen?
- ne
40. När var du i kyrkan senast?
- igår när vi sjöng på ett dop med konfan-.-
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 3
42. Har du någon piercing?
- öronen och snart naveln
43. Har du någon tatuering?
- nej men vill
44. Gillar du någon just nu?
- näe
45. Har du provat droger?
-  nej
46. Röka eller snusa?
-  inget av de fan!
47. Har du pojkvän/flickvän?
-  nope
48. Vad är ditt mobil nummer?
- 073 *******
49. Vad ska du göra ikväll?
- träna kanske
50. Har du några syskon?
- japp
Jag har en hel del läxor att göra, och så slog jag just in pannan i hörnan på mitt skrivbord. Tillvaron är inte särskilt tillfredsställd eller bra just nu, men det försöker jag kompensera upp med en massa godbitar på spotify på hög volym. Fungerar ganska bra faktiskt, musik fixar det mesta!
Ska försöka jobba bort lite av det här läxberget en gång för alla nu och så länge jag gör det kan ni få ta del av en liten lista jag besvarat. Antar att det kan ha varit roligare för mig att besvara det, än det kommer att bli för er att läsa. Men what the heck, det är något iallafall. 

Ha en bra kväll!

(Det blev tydligen något knas med teckensnittet på just det här inlägget, men det kanske bara är jag som störs av det? Hej perfektionist!)

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? 
Trumvirvel, tack! Bered er på att få höra världens mest originella mening! .. Det är insidan som räknas. Jag sätter bra värderingar, drivenhet, omtänksamhet och humor väldigt högt, och det spelar ingen roll vilken paketering dem kommer i. Visst, det finns vissa ytliga drag som kan få mig att smälta, men den mest attraktiva pojkvaskern i världen kan inte väga upp en grabb som får mig att ena sekunden skratta så magen gör ont och i nästa sekund slår mig av häpnad med sina värderingar och mål i livet. Jag sätter personlighet framför utseende.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Ja :)

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Kajsa, Madeleine och Stina :) Världens finaste!

4. Hur lång är du?
165 stolta (haha, ja säger du det så..) centimeter

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg den bästa sommaren för någon dag sedan


Den bästa sommaren


6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Nu ska det skrivas ut :) Om allting går som det ska :) tack för att du hämtar!

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror helt på vem det är, men jag föredrar nog i överlag att smsa

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Det är väl lite mer komlicerat än så. De är fortfarande gifta men befinner sig på helt olika höjder (en på jorden, och en i himlen). Min mamma och styvpappa är däremot förlovade.

9. När såg du senast din mamma?
För några sekunder sedan när hon gick förbi i hallen

10. Icke godkänt i något ämne?
Nej

11. Mvg i något?
Mjo, några stycken

12. När vaknade du idag?
Runt halv sex

13. Vilken är din favoritplats?
Jag älskar min faster och farbrors hus i Stuvsta, Stockholm. Huset är stort och ljust och ligger belägen på en liten klipphäll där det brukar växa smultron i sluttningen.
Min faster är dessutom otroligt kreativ, så det är mycket vackert inrett.
Jag var nere hos dem minst en gång per år när jag var yngre, så jag har bundit ett speciellt band till det där huset. Mitt drömhus!


Vardagsrummet

14. Vilken plats föredrar du minst?
Har faktiskt ingen aning.. Skulle väl kanske vara den där bivacken vi var tvungen att gräva på fjällturen? Den var inte någon höjdare

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Vem vet? Grundfors, Östersund, Stockholm, Thailand, Alaska eller kanske Sudan? Mina dörrar står öppna!

16. Hur stor är din säng?
Stoooor<3

17. Vad sover du i?
På vintern byltar jag på mig både tjocksockar och varma pyjamasen, men nu när det börjar bli varmare och varmare sover jag i underkläder och en stor bandtshirt (stylish, oja!)

18. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre-fyra stycken

19. Var har du bott/bor?
Grundfors i mitt hjärta. Under tiden min styvpappa fortfarande jobbade i gruvan i Kristineberg brukade vi bo där på helgerna, men det är det närmsta jag har kommit att bo någon annanstans än i Grundfors

20. Tycker du om kinamat?
Jag älskar asiatisk mat i allmänhet!

21. Tycker du om kaffe?
Jättegott, men inte särskilt snällt mot magen

22. Vad dricker du helst till frukost?
Juice

23. Kan du spela poker?
Haha, onej! Poängpoker kan jag, men den vanliga traditionella pokern har jag aldrig kunnat och kommer nog aldrig att lära mig (hopplöst fall)

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? 
Nej, faktiskt inte. (I'm unique!)

25. Vill du ha barn?
Oja, en hel bunt. Livet som ensambarn har varit lite väl ensamt ibland, så jag vill ha en väldigt stor familj när jag blir äldre


Systersonen Benjamin, världens sötaste!

26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Utöver det läser jag franska (- kunskaperna är dock inte mycket att hänga i julgranen) och så kan jag väl något ord här och där på en del andra språk

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tack och lov

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet! Stockholms skärgård med sina vackra klipphällar, Thailands varma havsvatten, Mallorcas vackra stränder, jag älskar havet!

29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, kontantkort till telefonen och saker att stoppa i munnen (hoho, lämnar dörren öppen för individuella tolkningar)

30. Är du cool?
Jag är den coolaste katten i stan


Som sagt, coolare finns inte..

31. Kan du rulla med tungan?
Hm, beror ju på vad som menas med rulla?

32. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns många fler än en. Skulle jag vilja lista alla, skulle jag nog få sitta här till imorgon

33. Vad har du för ringsingnal?
Just nu, The Killers - Mr. Brightside (En all-time-favourite!)

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mjo, finns nog en bunt uppe på vinden

35. Vad är närmast dig som är rött?
Bacardi Breezer-flaskan jag fick av Evelina och Petra i födelsedagspresent (som jag fortfarande inte druckit upp)

36. Kan du byta olja på bilen? 
Tråkigt nog kan jag nog inte det. Måste be någon lära mig!

37. Vilken var den senaste boken du läste?
Lovligt Byte av Janet Evanovich - En minipocketbok jag inte kan få nog av!

38. Vem delade du senast säng med?
En söt person :]

39. Dansar du i bilen?
Jag sitter helst i bilen, blir så trångt annars

40. När var du i kyrkan senast?
Sist jag var i en svensk kyrka var nog skolavslutningen i somras, men i höstas gick vi tvärt in i en spansk kyrka på Mallorca som var otroligt vacker


Parroquia De Sant Miquel, Palma de Mallorca

41. Hur många hål har du i öronen?
Ett i vardera örat, men skulle vilja göra fler!

42. Har du någon piercing?
Endast öronen, piercingar är inte riktigt min grej

43. Har du någon tatuering?
Nej, men vill hemskt gärna ha!

44. Gillar du någon just nu?
Jag gillar mina vänner, min familj, min hund och mig själv. Det är allt som behövs för tillfället

45. Har du provat droger?
Nej, jag är för cool för sånt (droger är riktiga dumheter)

46. Röka eller snusa?
Neither. Hellre tar jag livet av mig på direkten (dumheter det med. riktigt äckligt dessutom. huvva!)

47. Har du pojkvän/flickvän?
Ja, jag har en hel bunt med vackra flickvänner

48. Vad är ditt mobil nummer?
Hemligstämplat

49. Vad ska du göra ikväll?
Plugga bort mitt tre meter höga pluggberg

50. Har du några syskon?
Tre. Två styvsystrar och en halvsyster

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag älskar din Header sötnos ;) <3

2010-04-28 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback