Vilken härlig dag.

Hujeda mig. Inatt är en sån där typisk natt när man bara vill sitta uppe tills väckarklockan går igång nästa morgon. På grund av den lilla tuppluren tidigare ikväll känns tröttheten långt borta, magen är full av tårta och min mun sträcker sig från öra till öra. 

Frågar ni mig har det varit en exceptionell tisdag. Vårsolen har berikat oss med sin vackra nuna praktiskt taget hela dagen igenom, vi fick frukost på skolan imorse, alla har varit på myshumör och tema-dagen (som först kändes så där måttligt intressant) gav oss inte bara nya intressanta kunskaper utan också mycket att fundera över. Som ett stort fett plus på det har världens bästa Kajsa kirrat körkortet, sötaste Beccan i världen firat sin sjuttonde bemärkelsedag och så sitter jag just nu och dregglar över mitt splitternya körkort. 

En väldigt bra dag alltså. Vi får hålla tummarna för att morgondagen kommer att bli minst lika bra :) Då blir det några workshops på förmiddagen, improteater med Skuggteatern på Folkets hus på eftermiddagen och en (förhoppningsvis) god lunch och fruktstund däremellan. (Haha, känner mig som ett litet barn, men vem gillar inte fruktstund liksom? Dessutom låter det så mysigt.. Smaka bara på ordet. Fruktstund. Hihi :)

Känner för att skriva så mycket men har ingen aning om vad, så jag tror att jag rundar av nu.

Hoppas att vi fått mycket sol på er idag och att våren har kommit även till er. Det må vara så att vår atmosfär är fylld till bredden av aska, och att man ser ut som en liten lergubbe efter att man försökt ta sig till och från skolan i allt det här slasket, men ärligt talat struntar jag fullständigt i det just nu. Våren är här, och jag mår som ett litet barn på julafton. Helt underbart.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback