Hem, ljuva hem

Åter på hemmaplan igen. Skönt. Sitter för ögonblicket och modifierar lite nytillkomna kläder. Syndigt svart skinn och flirtigt vit spets.
På sängen ligger dessutom två påsar med nyinförskaffat. Farligt, det där med shopping. Alltid lyckas jag norpa åt mig något som tycks saknas i min oändliga kollektion av rat. 

Funderar på att skruva upp volymen lite till och rensa lite i garderoben, nu när jag ändå är inne i de rätta tagen. Slänga ut lite rat och organisera. Det är trots allt då jag mår som bäst, när allt ser äckligt rent och snyggt ut och allt ligger på sin rätta plats.  

I övrigt sörjer jag lite över att Sex and the City inte sänds på fredagar och trånar efter min Cosmo som ligger och lockar på sängen. De sista femton milen på vår väg hemåt var min uppmärksamhet till fullo upptagen av en text utdragen ur boken Överenskommelser av Simona Ahrnstedt, och nu kan jag knappt vänta tills jag får läsa vidare. Länge sedan jag var så uppfångad av en bok. Införskaffas nog inom kort!

Nej, nu ropar tvätten och klädpåsarna efter mig. De organiserar ju tyvärr inte sig själva, hur mycket jag än hade önskat det. 

Längtar tills på söndag!

Kommentarer
Postat av: Iza

Förbered ett par platser i din garderob, om vi tar oss ut på stan nästa vecka kommer det att bli farligt. ;)



Puss <3

2010-08-13 @ 23:35:28
URL: http://vaniljzocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback