And even in my dreams I wanna be kissing your lips, baby breathing your love

Väskan är provisoriskt packad och naglarna lackade. Månadens lönelista ifylld och magen mättad. Alla bloggar lästa och klädval för morgondagen gjort. Känns som att allt som jag skulle ha fått fixat är fixat och att jag nu kan lägga mig med samvetet i behåll. 

Imorgon väntar en massa bus, med kära väninnor och stiliga män med vackra gröna ögon. Men först ska smått och gott strykas, Stina duschas och bilen genomsökas efter eventuella dammråttor - eftersom den ska ut på äventyr i ett par dagar. Hoho, vi får hoppas att vi lyckas hålla oss borta från krockar och punkteringar och att Bettan äro oss följdsam och smidig. 

Tankarna försvinner och orden sinar. Sängen ropar. Can't wait until tomorrow.

Ps. Såg förresten att jag endast har sex arbetspass spikade denna månad. Skäms på mig! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback