Ikväll har jag haft en bulle i ugnen

Huj, huj, huj! Jag har nu varit igång de senaste tolv timmarna. Jobb, promenad med Becca och bullbak - och nu hade jag tänkt susa upp till Storuman. Anledningen? Tjaaa, har inget annat för mig.
Näe, men skämt åsido har en viss liten pojkvasker just rullat hem ifrån södern, så nu ska jag upp dit och bara njuta av hans sällskap :) Mys!

En bulle har jag som sagt även hunnit ha i ugnen. x40 till och med. Huj. Tur att jag har jobbat mycket i sommar, så jag har råd med några balar blöjor och några burkar barnmat. Hoho, oj vad kul man var ikväll.

Nej, nu orkar jag inte längta längre. Storuman nästa!

Ta hand om er. Puss!


Kommentarer
Postat av: Iza

Ha en helmysig kväll, du förtjänar det Finaste. :) <3

2010-08-02 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback