Sol, sol, sommar och sol..

Har haft en otroligt skön och slapp dag idag, och ändå har jag till och med hunnit vara iväg en stund mitt på dagen för att jobba några timmar :) 
Sov till tolv och susade sedan iväg till jobbet där vi gick en lång promenad i det strålande vädret för att sedan sätta oss och eftermiddagsfika och steka våra sommarbleka nunor. Jobbade till 16 och rullade sedan hemåt för att parkera mig i solskenet några timmar, så nu har även jag påbörjat solbrännandet på riktigt :) Har en söt liten solrand tvärs över benet från shortsen som jag kan stoltsera med efter idag :) Underbart!

Imorgon blir det jobb från 7-15, så därför kastar jag snart in handduken och kryper till kojs. Sedan börjar en ny och fräsch vecka med en massa jobb på schemat. Dessutom kommer vi ju in i augusti snart. Hiskeligt vad det här sommarlovet har gått fort! Svisch sa det bara, så var vi redan i slutet på juli. Snart tar den här intensiva jobbperioden slut (om jag inte lyckas flörta till mig ett gäng med arbetspass till) och sedan tar skolan vid igen. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Så jag lämnar det så slipper jag välja.

Annars händer inget speciellt. Har jag tur får jag en liten eftermiddagsdejt med Elin efter jobbet imorgon. Om vädret håller i sig, vill säga :)

Nu ska jag borsta mina tänder och krypa i säng. Imorgon är en annan dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback