Mys!

Åter på hemmaplan efter en helskön helg i Vännäs som har bjudit på heta dagar, ljumma kvällar, god mat och mysigt sällskap. Och nu är allt så där behagligt som det alltid är när man har varit ute och flängt och får komma hem till stillheten. Jag är sådär behagligt myspumsig som man alltid blir efter att ha slumrat i bilen (jag älskar, älskar, älskar verkligen att åka bil. åh så mys!) och nu sitter jag och myser framför Stolthet och Fördom på trean. Åh, den filmen är så himla mysig. Jag älskar Keira Knightley. Så himla vacker och så otroligt talangfull.

Vädret har för övrigt  slagit om från gassande sol och klarblå himmel till halvmulet. Det ligger regn i luften.

Imorgon sätter mitt vikariat igång och jag går ut hårt med att jobba sex dagar av sju i veckan. Blir mest dagturer, så på kvällarna kommer jag varva slöa däckningar i soffan med paltkoman och, som alltid, en massa mys. Får hoppas att vädret kommer att bjuda på varma kvällar så att man kan hitta på lite bus efter jobbet på kvällarna. Hihi :)

Nej nu ska jag fortsätta njuta av kvällen och filmen. Ha det bäst. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback