I'm back!

Innan ni får höra om fjällturen måste jag bara ursäkta för att man knappt hör ett jota på videobloggen här nedanför. Anledningen till att musiken var på så hög volym var att jag inte ville höja min förödmjukelse ännu mer genom att bli ertappad av mina föräldrar, pratandes med mig själv inne på mitt rum. Dailymotion sänkte kvaliteten med ungefär 2500% procent, och detta var inget jag märkte. 

Just typiskt va? När man väl tar sig i kragen och spelar in en videoblogg och våndas och har sig, hör man inte ens vad som sägs. Just typiskt min tur.

Aja, det var bara det jag ville säga. Är någon fortfarande intresserad av att riktigt höra vad jag sa på den där förgrönade videobloggen, har jag bytt ut den mot en youtubeuppladdning av samma klipp. Betydligt bättre ljud. Hope you'll enjoy. 

Snart kommer som sagt en uppdatering om fjällturen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback