Now as you close your eyes, know I'll be thinking about you

Ur högtalarna strömmar Bon Jovis raspiga stämma ut och på skärmen framför mig flimrar informationstexter om terrororganisationer sakta förbi. Just nu mår jag ganska bra faktiskt.

- Mitt internet har idag fungerat hela kvällen igenom vilket lett till ett ständigt bestående leende på mina läppar. Finns inte mycket mer jag hatar när det kommer till IT och elektronik än när datorn krånglar.
- Sovmorgon till åtta a.m. imorgon = Sen kväll. Ett koncept värt fem gyllene tummar av fem.
- Filosofin så gott som klar att redovisas på torsdag = Nästintill läxfri kväll imorgon = Mängder med mys med en nyss hemkommen skönhet till pojkspoling. Dubbelt upp med gyllene tummar för det!
- Skralt med tunga läxor utöver den stundande redovisningen = En lugn Stina. Nog för att ett högt tempo och utmaningar främjar självförtroendet, men ibland är det bara skönt att ha det lite lugnt.

Nu skall dessa organisationer pluggas in och sedan skall ett mysigt OC-avsnitt slås igång i väntan på att en söt pojkes namn ska dyka upp på displayen intill en grön lur. I miss my boo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback