California here we come, right back where we started from

Nu var det sjukt länge sedan jag såg OC så jag tror minsann att jag letar fram någon liten mysig streemarsida ute på nätet att bänka mig några timmar. Känner mig lite sugen på att skippa första säsongen och hoppa på andra direkt.

Imorgon blir det upp tidigt för att göra sig anständig och sedan susa iväg till Umeå med flickorna. Farligt, farligt att min senaste lön just skramlat in. Mysigt, mysigt att spendera hela dagen med mina finaste.

Kanske skulle man ha gjort bort duschen nu så man slipper stiga upp och stå och böka med hårfön och annat onödigt skit tidigt imorgon bitti? Ja, så får det bli. Dusch och sedan några timmars umgängestid med en stor kopp nyponsoppa och gänget från California, Orange County. Gud, vad jag har saknat Seth's ironi. He's the best. Truly.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback