Klicka på hjärtat

Fick finbesök av mormor och morfar i kväll. Alltid lika mysigt. Älskar att sitta och lyssna på när morfar berättar om hur det var förr i tiden. Hans utstrålning och röst passar berättarrollen som handen i handsken.

Tänker alltid på farmor extra mycket när jag har träffat mina kära morföräldrar. Jag har verkligen en fantastisk familj och släkt, men ingen kommer att finnas så nära hjärtat som farmor. Hon var verkligen huvudpunkten i mitt känslomässiga liv. Världens finaste farmor med vackert knotiga händer (ni vet, så där vackra de kan vara när de har varit med så länge) och ett stort varmt hjärta. Lagade alltid mängder med mat och bakade hundra olika sorters kakor när vi kom och hälsade på, och nöjde sig inte förrän man var proppmätt.

Fina, fina farmor. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback