A list of the day

När vaknade du imorse?
- Första gången? 06.00 
 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Oh, vem äger denna välskulpterade nakna rygg intill mig? ;]
 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Kajsa klockan 08.49 för att fråga var hon var men hon ville inte svara :(

 

Vilket humör är du på?
- Behagligt pluggarmode

 

Vad har du på dig just nu?

- Pöskläder, home style

Har du ont någonstans?

- Njae, det kan jag inte påstå


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Vattenmelon!

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Någon tusenlapp för julhelgen
 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Rosor till André :]

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Facebook. Man, I'm obsessed

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Fortsätta njuta av Bandit Rock's grymma hopkok av rockmusik och skriva projektrapport
- Kika på ett avsnitt från något behagligt, enkelt och underhållande program - typ en webbrepris av Halv åtta hos mig
-
Få i mig någon form av kvällsmål
- Krypa i pyjamasen, borsta gaddarna och sedan läsa en stund innan sleepmode anträds
   

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Jag låg i vardagsrumssoffan hos min farbror i Härnösand, halvsov till Halv åtta hos mig och oroade mig över att jag smittats av magsjuka
 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Jag har redan fått några :]

 

När fotade du något senast, och vad?

- 10 februari med mobilkameran. Stina, Adam och Elin som knökat in sig i baksätet på Kajsas bil med närmare tjugo volleybollar. En mycket underhållande syn!
  

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Idag har jag endast spenderat 15 ynka kr på en pokagrisstång med violsmak till Andrew :) 
 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Mitt skrivbord
 

Vad tror du att klockan är?

- 20.03

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Irén, vad är det exakt som ska finnas med under rubriken Tisplan i projektrapporten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback