Ett stycke delikat helg

Vinprovning och musikklubb iscensatt i Folkets hus källare. En högst delikat fredagkväll. Exklusive vinet - not a fan of that. Livemusik är däremot verkligen somethin'. Likaså är flickorna jag hade nöjet att spendera kvällen med. Avslutade den delikata kvällen med en mindre delikat (men ändock sevärd) film med en desto delikatare ung man.

En lördag spenderad glufsandes (delikat) thaimat för moders pengar och så bussfärd hem för slumringar i soffan och myskväll med fröken Carlsson. Ytterst behagligt.
.
Och så var det nu söndag. På agendan ligger uppdatering av Ainon, urplockning av diskmonstret, dusch, tvättvikning och sedan biltur upp till metropolen. I brist på annat får familjens gamla härk till volvo nöjet att ledsaga mig upp. (Med mig bakom ratten, o' course.)
.
Resten av kvällen är oplanerad. Allt jag vet är att sällskapet kommer att vara högklassigt. Delikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback