Framtiden

Har spenderat dagen insupandes information och inspiration kring framtiden. Universitet, komvux, ut i arbetslivet direkt - finns många alternativ. Vilket är mest rätt för mig? Bostadsköer, val av utbildning, ekonomi, ansvar... Huj.

Sitter nu och längtar efter morgondagen, vilken kommer att bjuda på omfamning av käraste Madeleine som idag kirrat körkortet (GRATTIS VÄNNEN!) och som jag inte skymtat på närmare två veckor, jobb och planering kring projektarbetet (mycket länge sedan sist, känner mig taggad att komma igång igen!) och sist men inte minst hemsökning av den unge stilige herrn som jag saknar till tusen trots att jag träffade honom senast igår förmiddag. (Damn, kärlek gör mig så mesig.)
.
En dag fylld av både nytta och nöje. Kan det bli mycket bättre? Don't think so.
.
Nu ringer min sovklocka - march i säng!

Kommentarer
Postat av: Madde!

Puss på dig älskling!

2011-01-22 @ 11:55:54
URL: http://madeleineharrati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback