Nostalgiskt

Har tagit en liten promenad längs barndomens väg. Har med min mamma rensat upp mängder och åter mängder av teckningar tecknade av lilla fröken Da Vinci. Dessa vilka tills nu har legat inskuffade i en hylla i rummet jag nu planerat att flytta ner i.

Gigantiska kaniner, flickor med stora flätor och fyrverkerier med orden "pov! pov!" intill. Hoho. Och så alla dessa bildförtydliganden. "En katt" skrivet ovanför den uppenbarliga katten och "björken" ovanför.. just det, en björk.

Har även hittat några teckningar jag mottagit av mina kära väninnor under alla dessa år. Mest förekommande som konstnär är lilla fröken Löfdahl, som även hon tydligen haft en fallenhet för gigantiska kaniner (en A3 stor krabat!).



2006 minsann. På den tiden mamma klädde in min säng med draperier och mina väggar var t a p e t s e r a d e av posters med diverse punkband och stiliga pojkar. And ohyes, campics it is

Kommentarer
Postat av: P.

HAHAHA JAG VILL SE KANINEN! :D

2011-03-07 @ 20:23:33
URL: http://thepetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback