Ytlighet

När livet känns lite väl komplicerat och skolan känns tung brukar det vara skönt att bryta av med något ytligt och lättsmält. En riktig highschoolrulle med bitchiga korkade tjejer och macho grabbar. Eller en riktigt känd kändisblogg som dryper av ytlighet och fakeness.

Eller tutorials på youtube. Jag lovar, jag kan spendera timmar framför youtube, stirrandes på tjejer som ska blenda in ögonskuggor och locka hår med plattång. Trots att jag redan har sett det, och trots att resultatet kanske inte ens blir bra. Det är bara så skönt att få ägna en stund åt något som inte känns komplicerat. Behövs ingen förklaring. Inga ursäkter. Bara mängder och åter mängder med flickor som, likt mig, vill få en paus från vardagen och göra något ytligt för några minuter.

Men aldrig i hela mitt liv har jag sett en video som har gått så fel och varit så irrelevant, och som ändå har lämnat mig som tittare önskandes att videon vore lite lite längre.

Jisses vilken söt flicka!



Mamma, kan jag få behålla henne?

Kommentarer
Postat av: Iza

This ring! I really love .. um.. um... i really love this ring.



Hahahaha, hur söt får man inte bli?

2011-03-10 @ 22:36:38
URL: http://vaniljzocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback