De handlar om dig, alla mina låtar handlar om dig

Varvar träningsrapport och läsande av bloggar. Spelar Veronica Maggio i mina lätt sprängda högtalareoch känner ett craving efter prinsesstårta. Tänk vad gott. En stor bit prinsesstårta med en lätt sockrad kopp med kaffe. Mums.

För övrigt håller jag på och funderar ihop inspirationslistor. Människor jag finner inspirerande, saker jag vill göra och när (utbildningar, jobb, äventyr - mål med livet helt enkelt), var mina pengar går/behöver gå, materiella saker jag gärna vill/behöver ha, etc. Den senaste månaden har mitt huvud känts som deg av all hets kring betyg, vård av förhållandet och familjelivet, folk som frågar "men vad ska du nu bli när du blir stor Stina?", pengar som har rullat iväg till studentklänningar och skor, etc, så jag känner att det är dags att få rätsida på alla stormande tankar.

Men snart byter jag ut detta mot psykologiplugg i form av film. The Experiment minsann. Självklart hänger kvällsfika och en kopp te med i filmmyset.

Detta är en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Kajsi

Men hur kan du vara så söt hela tiden? Jag ska försöka bli precis vad jag vill iaf! :)

Aj löv jo. Hope you know it!

2011-05-25 @ 18:42:26
URL: http://madresdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback