I don't speak german but I can if you like

Dagen har spenderats skuttandes i en undanröjd aula till valsmusik i vita kilklackar till balskor. I ett konferensrum diskuterandes Luspen med kommunalrådet och en riksdagsledamot. (Oh, jag vill också vara cool och sitta i riksdagen!) I en blodbuss med fröken Kavat punkterandes blodådror.

Ikväll belägrar jag sötnos lägenhet. Utan honom. Spelar Gagas nyaste album på repeat för att överrösta tystnaden. Tittar på tv4play-repriser och somnar i soffan för att få tiden att gå. Helst av allt hade jag velat krypa ner och se ett avsnitt av Mythbusters, smaskandes på choklad och manshand. Svepa en morgonrock om mig. Tända ljus.

Men det är inte riktigt samma sak utan honom. Det får bli Lady Gaga, läxläsning och en apelsin- och passionsfurktskompott á la Kajsa och Stina istället. Något lite mer stiniskt helt enkelt. På lördag tänker jag kräva obligatorisk morgonrock och youghurtfrukost á la André.


Egypten, januari -11

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Men hej söt! Jag blev ju sugen nu, passionsfrukt, mmm...

Ville bara säga att du var så UNDERBART fin på balen också. Så himla fin! Bara så du vet :)

Puss

2011-05-28 @ 13:28:08
URL: http://madresdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback