Att gå lös på tangentbordet

Torsdag, vackra torsdag. Blå himmel och en strålande höstsol. Inte ett spår av gårdagens dimma och dis. Myser för närvarande med en kaffekopp och lite lunch framför datorn. Några Huset Fullt-avsnitt får mig alltid på rätt humör :)

I helgen blir det mycket jobb. Börjar jobba kl 14 i dag på Prästkragen och går kväll-natt-dag vilken beytder att jag slutar kl 15.30 i morgon eftermiddag. Sedan blir det Kita's 15-20 (el. 21) resten av helgen. Härligt med jobb!
Gillar verkligen detta koncept att vara ledig mån-ons och sedan jobba järnet hela helgen. Får tid över till vänner och familj under veckorna och sedan mot helgerna får jag skrapa in lite kosing. On top of that hinner jag fortfarande helgmysa med min käresta, både under förmiddagar och senare kvällar. Mycket drägliga arbetstider om ni frågar mig.

Apropå drägligt sköljde en tacksamhetsvåg över mig i natt när jag rullade hemåt byn. Gårdagen var verkligen fin. Uppfyllde alla kriterier för en lyckad dag.

- Vakna i Andrés armar
- Mysig frukost
- Slapp och slö eftermiddag med Halv åtta hos mig-repriser, slumringar och stekt lax till middag
- Gympass med Kajsa
- Myspys med Elin och Kajsa till sena timman

Pojkvän, vänner och kärlek. Soffmys, tv-repriser och gym. Och så témys och mariekex hos Elin, som grädde på moset. Kan inte bli mycket bättre. Känner mig så lyckligt lottad att jag har det så fint.


För övrigt är jag grymt sugen på att bona om min kaluffs. Men hur? Page eller löshår? Mörkt eller ljust? Huvudbry i två bemärkelser.

Kommentarer
Postat av: carro

jaaaaaa snart är de bara att skriva in en inflyttningfest i almanackan i början av dec.! :) såå spara lite lediga dagar dit! :D

2011-11-10 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback